Hizmetlerimiz

Hangi Tedavileri Sunuyoruz?

Tedavilerimizi inceleyerek hangi alanlarda hizmetler sunduğumuzu öğrenebilir, ihtiyacınız olan tedavi yöntemini keşfedebilirsiniz.

Diş Taşı Temizliği

Diş taşı temizliği, diş yüzeylerinden tartar, plak ve diş taşlarının çıkarılması işlemidir.

Diş Dolgusu

Diş dolguları, çürük olan dişler için en yaygın tedavilerden biridir.

Endodonti (Kanal Tedavileri)

Kanal tedavisi, dişin içindeki sinir ve pulpanın alınması işlemidir. Kanal tedavisinin amacı dişi çekilmekten kurtarmaktır.

Diş İmplantı

Diş implantları, tamamen doku uyumlu malzeme olan titanyumdan üretilmiştir ve bir ya da daha fazla diş eksikliğinde güvenle uygulanan yaygın bir tedavi seçeneğidir.

Diş Beyazlatma

Diş beyazlatma yani diğer bilinen adı ile bleaching; hidrojen peroksit (H2O2) içeren diş ağartma jelinin dişler üzerine uygulanarak, dişlerdeki leke ve renklenmelerin ortadan kaldırılması işlemidir.

Diş Eti Hastalıkları

Çeşitli diş eti hastalıklarında uzman ekibimiz her zaman yanınızda. Detayları için yazımızın devamını okuyabilirsiniz.

Zirkonyum Kaplamalar

Zirkonyum kaplamalar, metal destekli porselenlere göre çok daha doğal ve estetik sonuçlar vermekle birlikte bireylerin daha sağlıklı görünen diş yapılarına sahip olmaları içinde uygulanmaktadır.

Emax (Porselen) Kaplamalar

Diş tedavi yöntemleri arasında çok önemli bir yere sahip olan Emax kaplamalar, metal içermeyen estetik porselenlerdir ve bunlar cam seramikte ateşlenen ve dayanıklılığı arttırılmış porselenlerdir.

Lamine Diş Kaplamaları

Porselen laminalar dişte çok az ya da hiç preparasyon gerektirmeden uygulanan işlemlerdir. Özel yapıştırıcılarla yapıştırılan porselen laminaların renk geçirgenliğinin iyi olması nedeniyle estetik açıdan oldukça mükemmel sonuçlar alınmaktadır.